Vanaf 1 september 2009 krijgt elke leerkracht die minstens voor 104 dagen is aangesteld een functiebeschrijving.
Op niveau van sholengemeenschap worden er afspraken gemaakt over deze functiebeschrijvingen. Inmiddels werd er beslist dat de scholengemeenschap SAS met 2 onderscheiden reeksen functiebeschrijvingen zal werken, d.w.z. de scholen van de VZW Ignatiusscholen Brussel volgen eigen functiebeschrijvingen vanuit de visie van het opvoedingsproject, de scholen van VZW KatOBA (Comité voor Onderwijs) volgen de functiebeschrijvingen vanuit een maximalistische visie. Ze werden in 2011-2012 herzien en goedgekeurd.

Bij de aanstelling wordt de functiebeschrijving overlopen en kan de directie een aantal aandachtspunten aanduiden. Dit wordt ondertekend ter kennisname. Alvorens een evaluatiegesprek plaatsvindt, is er minstens een functioneringsgesprek. Deze procedure kadert in het algemene evaluatiebeleid.

Als bijlage vind je afspraken rond functiebeschrijvingen, modellen van functiebeschrijvingen, een modeldocument van functioneringsgesprek en van evaluatiegesprek.

FB /
TypeDrawer/FileDate ModifiedSize

pdf
FB BO KO 12:03 04/28/2016229.7k

pdf
FB BO LO 12:03 04/28/2016236.6k

pdf
FB ICT 12:03 04/28/2016210.1k

pdf
FB KV 12:03 04/28/2016165.2k

pdf
FB Admin 12:03 04/28/2016182.2k

pdf
FB Ond 10:36 11/08/20181.2M

pdf
FB Mentor 12:03 04/28/2016165.8k

pdf
FB Zorg 12:03 04/28/2016211.2k

pdf
Afspraken Rond FB 10:37 07/03/2017105k

pdf
Model EG 12:56 09/21/2015124.8k

pdf
Model FG 12:56 09/21/201599.4k